Maalesef belli bir noktaya gelemeyiz.
Milli takımın antrenörüne adı lazım olmayan bir kulübün başkanı istifa etmezse oyun yollamam diyor. Ardından TBF başkanı Ataman istifa etmelidir diyor. Böyle bir ortamda başarı beklemek komik olur.
Yinede kalbimiz Ataman ve öğrencilerinin yanında.