Ergin Ataman'ı çok antipatik buluyorum. Fakat bu milli takım Ataman'ın milli takımı değil. Bizim milli takımımız. Başında kim olursa olsun desteğimiz değişmez.
Dünkü İtalya maçı gerçekten çok heyecanlıydı. Güzel başlangıç yaptık. Bu gece İspanya maçı daha da zor olacak. Tam anlamıyla ölüm grubundayız. Yine de gruptan çıkacağımıza inanıyorum gerçekten