• 05-08-2015, 13:07:29
    #37
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet gayet farkındayım hocam.
    Persie, United'a gittikten sonra efsane oldu da bizim mi haberimiz yok ? Dünya futbolunu yakından takip eden birisi olarak gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki Van Persie büyük futbolcu ama kariyeri Sneijder'in yanına yaklaşamaz. Arsenal döneminde çok iyiydi. Fakat United ile birlikte kariyeri düşüşe geçti.

    Kaldı ki Sneijder bireysel olarak çok daha kariyerlidir.

    Ballon D'or'a aday gösterilmiş bir adam.
    Kariyerinde 19 kez kupa kaldırmış bir adam.
    UEFA, Avrupa Şampiyonası gibi organizasyonlarda yılın takımında bulunmuş. Ülkesinde yılın futbolcusu seçilmiş.

    Van Persie daha çok dernekler tarafından yılın takımlarına seçilen birisi. Ve attığı en güzel gol olarak listelerde.

    Van Persie'nin kariyer bakımından tek artısı Premier Lig'de devam etmesi.
    Sneijder'in şanssızlığı ise hem İnter'in müthiş döneminden sonra çöküşü. Hem de Real Madrid'in o sene büyük paralar harcayarak Ronaldo, Kaka gibi oyuncuları bir anda alması. Aynı şanssızlığı Robben'de yaşadı.
    İki farklı mevki tartışılmaz fakat kimin daha iyi futbolcu olduğunu lütfen iyi analiz edin

    sneijderden küçük gördüğünüz rvp ödülleri bireysel

    KNVB En İyi Genç Yetenek Ödülü
    Hollanda Yılın Futbol Yeteneği Ödülü
    5x FA Premier Lig Ayın Oyuncusu
    Yılın Rotterdam'lı Sporcusu
    2x Ayın Golü: BBC Ayın Golü
    Yılın En İyi Arsenal'li Oyuncusu
    2x Arsenal'in Sezondaki En Güzel Golü: Şubat 2011 vs Barcelona, Kasım 2011 vs Everton
    UEFA Euro 2008 Bronz Ayakkabı Ödülü
    Premier League: Yılın En İyi Oyuncusu
    Futbol Yazarları Derneği Yılın Futbolcusu
    Avrupa Spor Medyası Yılın En İyi 11'
    Sir Matt Busby Yılın Oyuncusu
    2x Premier League Altın Ayakakbı Gol Kralı
    Manchester United Sezonun En Güzel Golü (1)

    manuda düşüşe geçti dediğiniz adam 86 maçta 48 gol atarak 2 kez gol kralı olmuştur kıyaslamanızı doğru analiz edin
  • 05-08-2015, 13:18:45
    #38
    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki farklı mevki tartışılmaz fakat kimin daha iyi futbolcu olduğunu lütfen iyi analiz edin

    sneijderden küçük gördüğünüz rvp ödülleri bireysel

    KNVB En İyi Genç Yetenek Ödülü
    Hollanda Yılın Futbol Yeteneği Ödülü
    5x FA Premier Lig Ayın Oyuncusu
    Yılın Rotterdam'lı Sporcusu
    2x Ayın Golü: BBC Ayın Golü
    Yılın En İyi Arsenal'li Oyuncusu
    2x Arsenal'in Sezondaki En Güzel Golü: Şubat 2011 vs Barcelona, Kasım 2011 vs Everton
    UEFA Euro 2008 Bronz Ayakkabı Ödülü
    Premier League: Yılın En İyi Oyuncusu
    Futbol Yazarları Derneği Yılın Futbolcusu
    Avrupa Spor Medyası Yılın En İyi 11'
    Sir Matt Busby Yılın Oyuncusu
    2x Premier League Altın Ayakakbı Gol Kralı
    Manchester United Sezonun En Güzel Golü (1)

    manuda düşüşe geçti dediğiniz adam 86 maçta 48 gol atarak 2 kez gol kralı olmuştur kıyaslamanızı doğru analiz edin
    Bold ettiğim kısımlar dışında ciddi bir başarı var mı?
    Kariyeri düşüşe geçmiştir evet. Koskoca 3 sezonda 86 maça çıkmak biraz garip. Çünkü sakatlıklarla boğuşan bir futbolcu. Hiç bir zaman devamlılığı olarak ben buradayım dedirtemedi. İngiltere gibi bir ülkede sene de 60 üstü maça çıkabilecekken 3 senede 86 maça çıkması da bunu gösterir.

    Tekrar dediğim gibi kalitesi tartışılmaz. Çok iyi bir sol ayağı var. Fakat yaşadığı sakatlıklar ve devamsızlığı yüzünden ben buradayım dedirten bir oyuncu olmadı asla.
    Size göre çok büyük bir futbolcu olabilir. Bana göre Huntelaar ile aynı kariyerdedir.
  • 05-08-2015, 13:25:00
    #39
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bold ettiğim kısımlar dışında ciddi bir başarı var mı?
    Kariyeri düşüşe geçmiştir evet. Koskoca 3 sezonda 86 maça çıkmak biraz garip. Çünkü sakatlıklarla boğuşan bir futbolcu. Hiç bir zaman devamlılığı olarak ben buradayım dedirtemedi. İngiltere gibi bir ülkede sene de 60 üstü maça çıkabilecekken 3 senede 86 maça çıkması da bunu gösterir.

    Tekrar dediğim gibi kalitesi tartışılmaz. Çok iyi bir sol ayağı var. Fakat yaşadığı sakatlıklar ve devamsızlığı yüzünden ben buradayım dedirten bir oyuncu olmadı asla.
    Size göre çok büyük bir futbolcu olabilir. Bana göre Huntelaar ile aynı kariyerdedir.
    Hocam bireysel konusunu siz açtınız bende bireysel başarılarını yazdım olayı çözdük diyelim artık bireyselde kim daha başarılı anladığınızı umuyorum. Sakatlıklara rağmen bu adam 2 kez gol kralı olabiliyorsa bu onun yine bir başarısıdır siz huntelaar ile persie yi kıyaslıyorsanız futbolla pek ilgili değilsiniz son olarak yazdıklarınız tam bir gsli olduğunuzun göstergesi malum bu sene fenerin gölgesinde kaldığı için gs sosyal medyada olduğunu gibi nani ve persiyi küçük görme politikaları izleniyor ama nafile
  • 05-08-2015, 13:37:00
    #40
    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bireysel konusunu siz açtınız bende bireysel başarılarını yazdım olayı çözdük diyelim artık bireyselde kim daha başarılı anladığınızı umuyorum. Sakatlıklara rağmen bu adam 2 kez gol kralı olabiliyorsa bu onun yine bir başarısıdır siz huntelaar ile persie yi kıyaslıyorsanız futbolla pek ilgili değilsiniz son olarak yazdıklarınız tam bir gsli olduğunuzun göstergesi malum bu sene fenerin gölgesinde kaldığı için gs sosyal medyada olduğunu gibi nani ve persiyi küçük görme politikaları izleniyor ama nafile
    Öncelikle imzamdan Galatasaray taraftarı olduğum açık ve net. Bireysel olarak baktığımızda Avrupa'nın en iyi oyuncusu ödülüne aday gösterilen bir oyuncuyu hiçe sayıp EPL gol kralını daha iyi gösteriyorsanız bir şey diyemem tabii.
    Benim futboldan anlayıp anlamadığımı sorgulamak yerine bence Huntelaar'ı ve Van Persie'yi açıp kariyerlerine bakın. Oyun tarzlarına bakın. İstatistiklerine bakın. Sonra gelin tartışalım.

    Ha son olarak demeden geçemeyeceğim.
    Van Persie ve Nani transferleri ile şampiyon olacağına inananlara 2005-2006, 2007-2008 sezonlarını hatırlatmaktan gurur duyarım.
    Unutmayın Galatasaray'ın adının olduğu her yerde umut vardır.

    Son mesajımdır. Kolay gelsin size.
  • 05-08-2015, 13:40:24
    #41
    Futbol topu görse karakola bomba diye götürecekler yorum yapmasın lütfen
  • 05-08-2015, 13:53:38
    #42
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle imzamdan Galatasaray taraftarı olduğum açık ve net. Bireysel olarak baktığımızda Avrupa'nın en iyi oyuncusu ödülüne aday gösterilen bir oyuncuyu hiçe sayıp EPL gol kralını daha iyi gösteriyorsanız bir şey diyemem tabii.
    Benim futboldan anlayıp anlamadığımı sorgulamak yerine bence Huntelaar'ı ve Van Persie'yi açıp kariyerlerine bakın. Oyun tarzlarına bakın. İstatistiklerine bakın. Sonra gelin tartışalım.

    Ha son olarak demeden geçemeyeceğim.
    Van Persie ve Nani transferleri ile şampiyon olacağına inananlara 2005-2006, 2007-2008 sezonlarını hatırlatmaktan gurur duyarım.
    Unutmayın Galatasaray'ın adının olduğu her yerde umut vardır.

    Son mesajımdır. Kolay gelsin size.
    Bende son mesajımı ileteyim noktalayalım. Futbol kalitesinin düşük olduğu ligimizde 2 üst düzey kritik oyuncu alarak ve kadro derinliği genişleyen yapısı, yapılan yeni anlaşma ile kasasını dolduran ve kurumsal yapıyı daha ön plana çıkarıp tamamen marka değerine odaklanmış bir kulüp emin olun bu sene ligi domine edecektir. Bu aksamki maç aslında tüm bunların bir göstergesi olabilir eğer tur geçilirse zaten 1 veya 2 önemli oyuncu daha kadroya dahil olacak. Schalke de huntelaar kovulma noktasına gelmişti hatırlatırım. Persie takımdan ayrıldı diye taraftarların yoğun tepkisini çeken bir manu vardı... gs taraftarlarını bile heyecanlandıran transfer ki imza töreninde yüzlerce gsli vardı. Tüm bunlar dışında yine bir gerçek var elbette oda fb ve gs diğerleri piyon takım
  • 05-08-2015, 13:57:52
    #43
  • 05-08-2015, 14:08:39
    #44
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakmayın ama Van Persie, İbrahimoviç'in yanına kimdir?
    Kariyer bakımından Sneijder bile Van Persie'den daha büyük bir futbolcuyken İbrahimoviç ile adamı kıyaslamak cidden çok komik.

    Aktif futbolda dünyanın en iyi 3 hadi en iyi 5 futbolcusundan birisi bu adam.
    Sadece futbolcu değil aynı zamanda bir reklam yüzü. Yukarıda 1-2 arkadaş daha sizin gibi demişte komik gerçekten.

    Konuya gelirsek başkanın yalanlaması bana bir strateji gibi geldi. 2 gün evvel sorulan soruya cevap verilmemesi beklenti içerisine soktu. Başkanda bu beklentiyi azaltmak için bu yola başvurdu. 15 ağustos FFP görüşmesinden 1 senelik onay alınırsa transfer yapılacak dedikoduları var.
    Çünkü hiç ilgilenmedik demek çok saçma. Bahis firmalarında 26 orandan 6 orana kadar düşmesi normal değil. Bu kadar insanın görüştüğü hakkında duyumlar aldık demesi de normal değil.
    Sen muvzuyu yanlış anlamışsın hocam. 2 tane Van Persie ediyor bir İbrahimoviç parasına. Benim takıldığım nokta bu.

    Yani Van Persi ayarında 2 tane oyuncu alsan, 1 ibrahimoviç kadar forma sattırmayacak mı? Ya da o kadar katkı yapmayacak mı takıma? Ben buna takıldım. Normalse ne normaldir, Fenerbahçe ve bir kaç takım dışında futbol maçları pek ilgimi çekmiyor. Sizin kadar hakim değilimdir belki.
  • 05-08-2015, 14:39:51
    #45
    şöyle düşününce ibrahimoviç parasına dünyada sayılı defans oyuncularından 2 tane alabilirsin. bir stoper bir de sağ bek. yıllık ücretleri de daha düşük olacağından daha da ucuza gelir. takıma da daha faydalı olur. galatasaray zaten gol atmakta sorun yaşamıyor. orta sahanın ve ileri uçtaki oyuncuların hepsi golcü oyuncular. yeri geldimi defanstaki chedjou bile gol atıyor. dediğim gibi sağlam bir stoper ve sağ bek alınması daha hayırlı olacaktır.

    tabi her şeyi bir yana bırakırsak ibrahimoviç galatasaraya gelse sevinmeyecek yoktur heralde. ama işte bi sakatlansa düşün 11 12 milyon yıllık ücret beleşten alacak. gs bu riski almaz.