şöyle düşününce ibrahimoviç parasına dünyada sayılı defans oyuncularından 2 tane alabilirsin. bir stoper bir de sağ bek. yıllık ücretleri de daha düşük olacağından daha da ucuza gelir. takıma da daha faydalı olur. galatasaray zaten gol atmakta sorun yaşamıyor. orta sahanın ve ileri uçtaki oyuncuların hepsi golcü oyuncular. yeri geldimi defanstaki chedjou bile gol atıyor. dediğim gibi sağlam bir stoper ve sağ bek alınması daha hayırlı olacaktır.
tabi her şeyi bir yana bırakırsak ibrahimoviç galatasaraya gelse sevinmeyecek yoktur heralde. ama işte bi sakatlansa düşün 11 12 milyon yıllık ücret beleşten alacak.

gs bu riski almaz.