• 04-08-2015, 18:47:51
    #28
    Çok büyük yıldız transferler yapıcam diye geldi. İbrayı yalanladı. Van Persie'lerin Gomezlerin havada uçuştuğu bi yerde kimi almayı planlıyo acaba. Kaldı ki bütçemiz yok diyip duruyo.

    Anlaşılan o ki bu adamdan da bi cacık olmaz.
  • 04-08-2015, 18:54:31
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Transfer politikası iyi gitmiyor.
    Bu kadro ile Ş.L'de başarı çok zor. Ligde de büyük sıkıntılar çıkar. İbrahimovic gelmesine gelsin ki yalanladılar zaten ama 1 kişi geleceğine stoper ve sağ tarafa da birisi alınmalı Yoksa İbrahimovic gol atar attığımız kadarda gol yeriz.
  • 05-08-2015, 00:45:49
    #30
    başkan senin..
    bu ve benzeri bir adamı alsın
    formadan parasını çıkartacak ( yıldızların yerini de değiştirmeli )
    adam inat etti kıllık yapıyor.
  • 05-08-2015, 09:42:24
    #31
    Melo'dan sonra yakışır.
    Van Persie'nin iki katı ücret alacak adam. İlginç.
  • 05-08-2015, 12:34:07
    #32
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Melo'dan sonra yakışır.
    Van Persie'nin iki katı ücret alacak adam. İlginç.
    Hocam kusura bakmayın ama Van Persie, İbrahimoviç'in yanına kimdir?
    Kariyer bakımından Sneijder bile Van Persie'den daha büyük bir futbolcuyken İbrahimoviç ile adamı kıyaslamak cidden çok komik.

    Aktif futbolda dünyanın en iyi 3 hadi en iyi 5 futbolcusundan birisi bu adam.
    Sadece futbolcu değil aynı zamanda bir reklam yüzü. Yukarıda 1-2 arkadaş daha sizin gibi demişte komik gerçekten.

    Konuya gelirsek başkanın yalanlaması bana bir strateji gibi geldi. 2 gün evvel sorulan soruya cevap verilmemesi beklenti içerisine soktu. Başkanda bu beklentiyi azaltmak için bu yola başvurdu. 15 ağustos FFP görüşmesinden 1 senelik onay alınırsa transfer yapılacak dedikoduları var.
    Çünkü hiç ilgilenmedik demek çok saçma. Bahis firmalarında 26 orandan 6 orana kadar düşmesi normal değil. Bu kadar insanın görüştüğü hakkında duyumlar aldık demesi de normal değil.
  • 05-08-2015, 12:45:30
    #33
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakmayın ama Van Persie, İbrahimoviç'in yanına kimdir?
    Kariyer bakımından Sneijder bile Van Persie'den daha büyük bir futbolcuyken İbrahimoviç ile adamı kıyaslamak cidden çok komik.

    Aktif futbolda dünyanın en iyi 3 hadi en iyi 5 futbolcusundan birisi bu adam.
    Sadece futbolcu değil aynı zamanda bir reklam yüzü. Yukarıda 1-2 arkadaş daha sizin gibi demişte komik gerçekten.

    Konuya gelirsek başkanın yalanlaması bana bir strateji gibi geldi. 2 gün evvel sorulan soruya cevap verilmemesi beklenti içerisine soktu. Başkanda bu beklentiyi azaltmak için bu yola başvurdu. 15 ağustos FFP görüşmesinden 1 senelik onay alınırsa transfer yapılacak dedikoduları var.
    Çünkü hiç ilgilenmedik demek çok saçma. Bahis firmalarında 26 orandan 6 orana kadar düşmesi normal değil. Bu kadar insanın görüştüğü hakkında duyumlar aldık demesi de normal değil.

    Hocam sakın ola sneıjder ile rvp yi kıyaslamayın dünyanın en iyi 10 golcüleri arasına giren bir santraforu bir zamanlar dışlanan sneijderle kıyaslıyorsunuz farkındaysanız. Diğer mesela İbra asla Türkiyeye gelmez hiç bir takım getiremez maliyeti zaten 5-6 futbolcuya bedel kaldı ki gs borc batağında yüzerken İbranın yıllık ücretini bile nasıl verecek
  • 05-08-2015, 12:47:36
    #34
    fener elenirse, 15 temmuzda uefa toplantısında galatasaray 2 erteleme alabilirse eğer o zaman gelir ancak... bunlar da hep bla bla bla... fazla hayal kurmayalım. şuan ki takım iyi bence. stoper, sağbek ve melo giderse sağlam bir önlibero alınmalı. onun haricinde kanatlara ya da forvete gerek yok. podolski gerektiğinde forvet oynar. burak var. kupada oynatmak için sinan var umut var. kanatları saymaya gerek yok zaten.
  • 05-08-2015, 12:53:45
    #35
    Melonun daha kuduzu geliyor demek
  • 05-08-2015, 13:00:03
    #36
    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sakın ola sneıjder ile rvp yi kıyaslamayın dünyanın en iyi 10 golcüleri arasına giren bir santraforu bir zamanlar dışlanan sneijderle kıyaslıyorsunuz farkındaysanız. Diğer mesela İbra asla Türkiyeye gelmez hiç bir takım getiremez maliyeti zaten 5-6 futbolcuya bedel kaldı ki gs borc batağında yüzerken İbranın yıllık ücretini bile nasıl verecek
    Evet gayet farkındayım hocam.
    Persie, United'a gittikten sonra efsane oldu da bizim mi haberimiz yok ? Dünya futbolunu yakından takip eden birisi olarak gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki Van Persie büyük futbolcu ama kariyeri Sneijder'in yanına yaklaşamaz. Arsenal döneminde çok iyiydi. Fakat United ile birlikte kariyeri düşüşe geçti.

    Kaldı ki Sneijder bireysel olarak çok daha kariyerlidir.

    Ballon D'or'a aday gösterilmiş bir adam.
    Kariyerinde 19 kez kupa kaldırmış bir adam.
    UEFA, Avrupa Şampiyonası gibi organizasyonlarda yılın takımında bulunmuş. Ülkesinde yılın futbolcusu seçilmiş.

    Van Persie daha çok dernekler tarafından yılın takımlarına seçilen birisi. Ve attığı en güzel gol olarak listelerde.

    Van Persie'nin kariyer bakımından tek artısı Premier Lig'de devam etmesi.
    Sneijder'in şanssızlığı ise hem İnter'in müthiş döneminden sonra çöküşü. Hem de Real Madrid'in o sene büyük paralar harcayarak Ronaldo, Kaka gibi oyuncuları bir anda alması. Aynı şanssızlığı Robben'de yaşadı.
    • TheAllein
    TheAllein bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.