fener elenirse, 15 temmuzda uefa toplantısında galatasaray 2 erteleme alabilirse eğer o zaman gelir ancak... bunlar da hep bla bla bla... fazla hayal kurmayalım. şuan ki takım iyi bence. stoper, sağbek ve melo giderse sağlam bir önlibero alınmalı. onun haricinde kanatlara ya da forvete gerek yok. podolski gerektiğinde forvet oynar. burak var. kupada oynatmak için sinan var umut var. kanatları saymaya gerek yok zaten.