Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Transfer politikası iyi gitmiyor.
Bu kadro ile Ş.L'de başarı çok zor. Ligde de büyük sıkıntılar çıkar. İbrahimovic gelmesine gelsin ki yalanladılar zaten ama 1 kişi geleceğine stoper ve sağ tarafa da birisi alınmalı Yoksa İbrahimovic gol atar attığımız kadarda gol yeriz.