Hocam bireysel konusunu siz açtınız bende bireysel başarılarını yazdım olayı çözdük diyelim artık bireyselde kim daha başarılı anladığınızı umuyorum. Sakatlıklara rağmen bu adam 2 kez gol kralı olabiliyorsa bu onun yine bir başarısıdır siz huntelaar ile persie yi kıyaslıyorsanız futbolla pek ilgili değilsiniz son olarak yazdıklarınız tam bir gsli olduğunuzun göstergesi malum bu sene fenerin gölgesinde kaldığı için gs sosyal medyada olduğunu gibi nani ve persiyi küçük görme politikaları izleniyor ama nafile
Öncelikle imzamdan Galatasaray taraftarı olduğum açık ve net. Bireysel olarak baktığımızda Avrupa'nın en iyi oyuncusu ödülüne aday gösterilen bir oyuncuyu hiçe sayıp EPL gol kralını daha iyi gösteriyorsanız bir şey diyemem tabii.
Benim futboldan anlayıp anlamadığımı sorgulamak yerine bence Huntelaar'ı ve Van Persie'yi açıp kariyerlerine bakın. Oyun tarzlarına bakın. İstatistiklerine bakın. Sonra gelin tartışalım.
Ha son olarak demeden geçemeyeceğim.
Van Persie ve Nani transferleri ile şampiyon olacağına inananlara 2005-2006, 2007-2008 sezonlarını hatırlatmaktan gurur duyarım.
Unutmayın Galatasaray'ın adının olduğu her yerde umut vardır.
Son mesajımdır. Kolay gelsin size.