• 20-03-2008, 18:52:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    iddacılarınm için 1-0 çifte şans demiştim milet banko 2 basmıştı giden kupon olsun
  • 20-03-2008, 19:06:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Harbidende süper goller olmuş. Özellikle Chelsea ve tottenham ın 4. golleri çok iyiydi.
  • 20-03-2008, 23:34:02
    #12
    Chelsea seyirci baskısıyla oynamaya alışık değil bence. İnşallah biz bağırırken afallarlar İngiltere'de bağıran taraftar yok. uhhhhh ehhhhhhhhh demekten başka hiçbir şey yapmıyorlar.
  • 21-03-2008, 00:19:05
    #13
    bahabos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chelsea seyirci baskısıyla oynamaya alışık değil bence. İnşallah biz bağırırken afallarlar İngiltere'de bağıran taraftar yok. uhhhhh ehhhhhhhhh demekten başka hiçbir şey yapmıyorlar.
    Aynen .
    Bütün stad birlikte pozisyon sonrası ovvvv uhhhhhh gibi sesler çıkarıyor
  • 21-03-2008, 01:36:50
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bahabos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chelsea seyirci baskısıyla oynamaya alışık değil bence. İnşallah biz bağırırken afallarlar İngiltere'de bağıran taraftar yok. uhhhhh ehhhhhhhhh demekten başka hiçbir şey yapmıyorlar.
    ya param olcak varya çıkartcam şimdi bi pasaport chelsea macına 1 bilet stampford bridge de offf gerisini düşnemiyom chelsea taraftarlarıyla birlikte tezarruhat yapıyon varmı böle bi ortam ya