Chelsea seyirci baskısıyla oynamaya alışık değil bence. İnşallah biz bağırırken afallarlar

İngiltere'de bağıran taraftar yok. uhhhhh ehhhhhhhhh demekten başka hiçbir şey yapmıyorlar.
ya param olcak varya çıkartcam şimdi bi pasaport chelsea macına 1 bilet stampford bridge de offf gerisini düşnemiyom chelsea taraftarlarıyla birlikte tezarruhat yapıyon varmı böle bi ortam ya