tottenham - chelsea 4-4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
tottenham - chelsea 4-4
13
●
914
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
tottenham - chelsea 4-4
1
2
20-03-2008, 16:06:50
#1
kral18
Üyeliği durduruldu
Tottenham 4 - 4 Chelsea Maçının Golleri | Åampiyonlar Ligi Haberleri,Golleri,Maçları,Resimleri,Bilgiler i
süper goller atılmış ama hiç bi kanal vermedi
buyrun burdan izleyin fenerbahcenin rakibini
20-03-2008, 16:19:30
#2
bahabos
Tottenham bunlara 4 attıysa bizim de atmamız lazım
20-03-2008, 16:25:23
#3
Maharaja
Demekki gol yiyebiliyormuş.
20-03-2008, 17:13:09
#4
kral18
Üyeliği durduruldu
Maharaja adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Demekki gol yiyebiliyormuş.
ibrahim kardeşim kalede guddicini var
2 sini kafa golüyle yedi demekki fener orta kafa gol yapacak
20-03-2008, 17:16:01
#5
FreaK7
Üyeliği durduruldu
neden guddicini var
cech sakatlandı mı?
20-03-2008, 17:24:43
#6
salomonis
Misafir
gudicini'yi küçümseyenler bazı gerçekleri görmenize az kaldı
20-03-2008, 17:25:37
#7
LineDizayn
FreaK7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neden guddicini var
cech sakatlandı mı?
Bekliyordur Belki Feneri
20-03-2008, 18:13:57
#8
kral18
Üyeliği durduruldu
salomonis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gudicini'yi küçümseyenler bazı gerçekleri görmenize az kaldı
valla ben küçümsemedim guddicini de iyidir ama yediği 2 kafa gölü hatalıydı bence chelsea taraftarı olarak üzüldüm
4-4 bitmesine
20-03-2008, 18:47:33
#9
MicroChip
j.cole ne güzel çakmış köşeye
fenerin işi zor ama seyirzevki yüksek bir futbol izliycez
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler