salomonis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gudicini'yi küçümseyenler bazı gerçekleri görmenize az kaldı
valla ben küçümsemedim guddicini de iyidir ama yediği 2 kafa gölü hatalıydı bence chelsea taraftarı olarak üzüldüm 4-4 bitmesine