Konu
tottenham - chelsea 4-4
20-03-2008, 18:13:57
#8
kral18
Üyeliği durduruldu
salomonis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gudicini'yi küçümseyenler bazı gerçekleri görmenize az kaldı
valla ben küçümsemedim guddicini de iyidir ama yediği 2 kafa gölü hatalıydı bence chelsea taraftarı olarak üzüldüm
4-4 bitmesine