Chelsea seyirci baskısıyla oynamaya alışık değil bence. İnşallah biz bağırırken afallarlar

İngiltere'de bağıran taraftar yok. uhhhhh ehhhhhhhhh demekten başka hiçbir şey yapmıyorlar.
Aynen .
Bütün stad birlikte pozisyon sonrası ovvvv uhhhhhh gibi sesler çıkarıyor