Konu
tottenham - chelsea 4-4
20-03-2008, 23:34:02
#12
bahabos
Chelsea seyirci baskısıyla oynamaya alışık değil bence. İnşallah biz bağırırken afallarlar
İngiltere'de bağıran taraftar yok. uhhhhh ehhhhhhhhh demekten başka hiçbir şey yapmıyorlar.