Chelsea seyirci baskısıyla oynamaya alışık değil bence. İnşallah biz bağırırken afallarlar İngiltere'de bağıran taraftar yok. uhhhhh ehhhhhhhhh demekten başka hiçbir şey yapmıyorlar.