• 13-06-2014, 12:09:51
    #10
    Galatasarayı toparlayacak bir adamdır Lucescu , Gs lilere hayırlı olsun büyük başarılar gelebilir
  • 15-06-2014, 18:26:12
    #11
    Gustavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha erken bu haber için zira başkanıyla görüşecek ve izin vermesi halinde gelecek.
    Ama inşallah gelecek kişi Lucescu olur.
    Maalesef.
  • 15-06-2014, 18:55:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Başkanlarının izin vermesine yada vermemesine gerek yok. Herkese sözleşmesini tek taraflı fesh edebilme hakkı verildi ülkede. Ama Lucescu güzel güzel ayrılmak istiyor. Bi ihtimal ayrılmazsa da yapacak bişey yok artık. Alman ekolüne dönmekten bahsediliyor. O da faydalı olabilir bizim için.. Bakalım hayırlısı neyse o olsun..
  • 15-06-2014, 19:20:17
    #13
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkanlarının izin vermesine yada vermemesine gerek yok. Herkese sözleşmesini tek taraflı fesh edebilme hakkı verildi ülkede. Ama Lucescu güzel güzel ayrılmak istiyor. Bi ihtimal ayrılmazsa da yapacak bişey yok artık. Alman ekolüne dönmekten bahsediliyor. O da faydalı olabilir bizim için.. Bakalım hayırlısı neyse o olsun..
    İzinden kastım anlaşmak ve görüldüğü üzere başkan istemedi ki anlaşılamadı.Sonuçta geçmişleri var. Belkide böyle daha hayırlı olacak bakalım.
  • 15-06-2014, 19:31:17
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bundan sonrasını Ünay Aysal Düşünecek.
    Yeni gelecek teknik adamın sezon başı performansına göre yönetim kendi ömrünü belirlemiş olacak.
  • 16-06-2014, 11:35:16
    #15
    Yeni t.d nin takımı bilen,tanıyan,türk futbolunu bilen birisi olması lazım.Yoksa 4. yıldız hayal.
  • 16-06-2014, 14:44:08
    #16
    Lucescu bugün basın toplantısında 1 yıl daha sözleşmem var yeni sözleşme için yanıt vermedim ama belki 10 yıl daha burada kalabilirim gibi cümleler söylemiş. Bu vakitten sonra da geleceğini zannetmiyorum..

    Geleceğine kesin gözüyle baktığımız adam gelmedi. Galatasaray'ı bu durumdan kurtaracak nadir insanlardan bir tanesiydi Lucescu.

    Yeni hoca yönetimin durumunu da belli edeceği için inşallah kötü bir tercih yapıp da 4. yıldızı hediye etmezler.
  • 16-06-2014, 14:52:32
    #17
    Mute_Monarch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lucescu bugün basın toplantısında 1 yıl daha sözleşmem var yeni sözleşme için yanıt vermedim ama belki 10 yıl daha burada kalabilirim gibi cümleler söylemiş. Bu vakitten sonra da geleceğini zannetmiyorum..

    Geleceğine kesin gözüyle baktığımız adam gelmedi. Galatasaray'ı bu durumdan kurtaracak nadir insanlardan bir tanesiydi Lucescu.

    Yeni hoca yönetimin durumunu da belli edeceği için inşallah kötü bir tercih yapıp da 4. yıldızı hediye etmezler.
    Ben 4. yıldızı bu seneki hediye edilen şampiyonlukla verildiğini düşünüyorum.
    Galatasaray'da hiç bir başarı cezasız kalmaz.Luce 10 yıldır takımın başında ligde istikrar abidesi sayılır. Bu adam bizden gönderilmeseydi biz şuan 4. yıldızı bile konuşuyor olmazdık.

    Gelicek adam Türkiye yi tanıyan bir adam olmazsa 4 yıldız verildi say.
  • 16-06-2014, 15:29:26
    #18
    TheAllein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 4. yıldızı bu seneki hediye edilen şampiyonlukla verildiğini düşünüyorum.
    Galatasaray'da hiç bir başarı cezasız kalmaz.Luce 10 yıldır takımın başında ligde istikrar abidesi sayılır. Bu adam bizden gönderilmeseydi biz şuan 4. yıldızı bile konuşuyor olmazdık.

    Gelicek adam Türkiye yi tanıyan bir adam olmazsa 4 yıldız verildi say.
    Evet hocam bu sene yapılan hataydı zaten. Onu ben geçtim artık önümüzdeki sezon için konuşuyorum. Ama sizin de dediğiniz gibi Lucescu başarısını kanıtlamış bir adam. Ama olmayınca da olmuyor. Lucescu sonrası sanırım Terim gelmişti. Galatasaray'a Terim sonrası bi hâller oluyor. Mancini de aynı şekilde buna yenik düştü. Ayrıca fark ettiyseniz Terim geldiği dönemlerde genelde oyuncuların çoğu gidiyor. Çok farklı oyuncular ile kurulu bir takım hâline geliyor. Terim bu oyunculara ne yapıyorsa artık sonraki hoca takımı tam kuramıyor. Mancini de takımı yenilemek istedi ama öyle bi imkan olmadığı için gönderildi.

    Yani gelecek kim olursa olsun takım içindeki ruhu korumayı başarırsa takım zaten istenilen düzeyin üzerinde performans sergileyecektir. Bunu da en iyi yapacak bence Lucescu. Lucescu biriysel performasdan ziyade takım içindeki oyuna göre seçim yaptığı için tercih yapılabilir. 1 kişinin iyi oynaması tüm takımı kurtarmıyor. Bunu birçok kez Melo gösterdi geçtiğimiz sezon.

    Bir de bazı genç oyuncularımızın gelişmesinde büyük rol oynayacak bir hoca gelir inşallah. Şenol Güneş aslında güzel bir alternatif olabilirdi Bursa ile anlaşmamış olsaydı. Mustafa Denizli şuan boşta sanırım ama onun kalitesi Galatasaray'ı üst seviyeye taşımak için yeter mi ya da Aysal ile anlaşabilir mi orasını bilemem.

    Yabancı hoca seçiminde boşta olan hocalardan güzel bir alternatif düşünemiyorum ben. Yeni gelecek hoca da Mancini'den farklı olur mu orası tartışmaya açık bir konu. Umarım yönetim Terim sonrası taraftarı memnun etmek için kaliteli dediği bir hocayı getirerek yaptığı hataya tekrar düşmez.