Başkanlarının izin vermesine yada vermemesine gerek yok. Herkese sözleşmesini tek taraflı fesh edebilme hakkı verildi ülkede. Ama Lucescu güzel güzel ayrılmak istiyor. Bi ihtimal ayrılmazsa da yapacak bişey yok artık. Alman ekolüne dönmekten bahsediliyor. O da faydalı olabilir bizim için.. Bakalım hayırlısı neyse o olsun..
İzinden kastım anlaşmak ve görüldüğü üzere başkan istemedi ki anlaşılamadı.Sonuçta geçmişleri var. Belkide böyle daha hayırlı olacak bakalım.