Başkanlarının izin vermesine yada vermemesine gerek yok. Herkese sözleşmesini tek taraflı fesh edebilme hakkı verildi ülkede. Ama Lucescu güzel güzel ayrılmak istiyor. Bi ihtimal ayrılmazsa da yapacak bişey yok artık. Alman ekolüne dönmekten bahsediliyor. O da faydalı olabilir bizim için.. Bakalım hayırlısı neyse o olsun..