Mute_Monarch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lucescu bugün basın toplantısında 1 yıl daha sözleşmem var yeni sözleşme için yanıt vermedim ama belki 10 yıl daha burada kalabilirim gibi cümleler söylemiş. Bu vakitten sonra da geleceğini zannetmiyorum..

Geleceğine kesin gözüyle baktığımız adam gelmedi. Galatasaray'ı bu durumdan kurtaracak nadir insanlardan bir tanesiydi Lucescu.

Yeni hoca yönetimin durumunu da belli edeceği için inşallah kötü bir tercih yapıp da 4. yıldızı hediye etmezler.
Ben 4. yıldızı bu seneki hediye edilen şampiyonlukla verildiğini düşünüyorum.
Galatasaray'da hiç bir başarı cezasız kalmaz.Luce 10 yıldır takımın başında ligde istikrar abidesi sayılır. Bu adam bizden gönderilmeseydi biz şuan 4. yıldızı bile konuşuyor olmazdık.

Gelicek adam Türkiye yi tanıyan bir adam olmazsa 4 yıldız verildi say.