Lucescu bugün basın toplantısında 1 yıl daha sözleşmem var yeni sözleşme için yanıt vermedim ama belki 10 yıl daha burada kalabilirim gibi cümleler söylemiş. Bu vakitten sonra da geleceğini zannetmiyorum..

Geleceğine kesin gözüyle baktığımız adam gelmedi. Galatasaray'ı bu durumdan kurtaracak nadir insanlardan bir tanesiydi Lucescu.

Yeni hoca yönetimin durumunu da belli edeceği için inşallah kötü bir tercih yapıp da 4. yıldızı hediye etmezler.