TurkGrubu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Trabzonda İSYAN!
18
●950
- 02-02-2014, 17:14:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Söylediğiniz söz karşılık gerektiriyor.O zaman objektif yorum yazın.Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2014, 17:31:57O kadar insan yürüyor gerçekçi olmuyor, tek pankart tükaka ediyor olayı.arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2014, 17:37:14Bizim bizden başka dostumuz yok kardeşim. bu böyle olmuştur hep.TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o 60 binin içinde 1 olmaktan gurur duyuyorum.
Hedef İstanbul'da İSYAN! - 02-02-2014, 17:38:56şu trabzonlular hani gezi parkı olaylarında gözi çıkarılan çocuklar için ses etmeyen, hani şu trabzonlular gezi parkı için bırak eylemi bir basın açıklaması yapmaya çalışan atatürkçü düşünce derneği üyelerini döven hani şu milliyetçi trabzonlularmı haktan hukuktan bahsediyor acebaaaaaaaa?arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kent meydanında basın açıklaması yapan atatürkçü düşünce derneği dayak yerken nerdeydiniz trabzonlular şimdi bir kıytırık kupa için mi isyan başlatıyorsunuz?
yerim öyle isyanı. - 02-02-2014, 17:42:13Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trabzonlu* siyasete alet olmaz hocam. Böyle düşün bence.
* Genel için konuşuyorum. özel yalakalar hariç - 02-02-2014, 17:48:43hocam tabiki her trabzonluyu katmak yanlış ama şu isyan denilen şey nedir allah aşkına.wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sırf sizin içinde değil aziz yıldırım için sokaklara çıkanlarada aynı sözüm.
bu insanlar gözü çıkarılan gençler. dayaktan bayıltılan 16 yaşındaki kızlar varken neredeydi bu insanlar.
şimdi böyle trabzonlulara laf ettim diye elbet tüm trabzonlu arkadaşlar bana kızacaktır ağır sözlerde edecektir bende onlara çok kızdım bilgileri olsun.
http://www.youtube.com/watch?v=TG9Bkdd02ng - 02-02-2014, 18:35:15Yoo kızmayacağım.Ağır sözler de söylemeyeceğim.Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yandan siyasetten uzak durulması gerekir derken öte yandan siyasi bir olayı örnek göstermek çelişkinin kralıdır.
Kaldı ki video'da kız çocuğuna yapılan bir şiddet görüntüsü göremedim.Korkudan fenalaşmış olabilir.Fenalaşma görüntüsü de göremedim
Bölgenin insanını az çok bilen bilir.Video'da gözüken yer trabzon meydandır.Herhangi bir kız çocuğuna el kalksa meydan dayağı yer oturur aşağı.
Burada görülmesi gereken tabloyu halen daha göremeyen daha doğrusu görmek istemeyenler konuyu oraya buraya çekmeye çalışıyor
Zorunuza gidiyor gayet tabi anlıyorum.

