• 01-02-2014, 21:56:54
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi.Sen (aziz yıldırım) s.... böyle fenerbahçeyi deyip camiana köpek muamelesi yapacaksn, kendini diktatör ilan edeceksin, paralı köpekler tutup şakşakçılıkla şovmenliğe soyunacaksın, insanların hakkını çalacaksın, sonra sütten çıkmış ak kaşık.Oldu nerde kamera ?
    arkadaşım karşılıklı laf dalaşı yapacak değilim ne senle ne bir başkasıyla yoksa bu konu uzar gider.
  • 02-02-2014, 17:14:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım karşılıklı laf dalaşı yapacak değilim ne senle ne bir başkasıyla yoksa bu konu uzar gider.
    Söylediğiniz söz karşılık gerektiriyor.O zaman objektif yorum yazın.
  • 02-02-2014, 17:19:57
    #12
    O hakkımı yiyen şeyimi yesin olayı Gezi Parkı olaylarından araklama. Keşke biraz GERÇEKÇİ olsalarmış..

  • 02-02-2014, 17:31:57
    #13
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O hakkımı yiyen şeyimi yesin olayı Gezi Parkı olaylarından araklama. Keşke biraz GERÇEKÇİ olsalarmış..

    O kadar insan yürüyor gerçekçi olmuyor, tek pankart tükaka ediyor olayı.
  • 02-02-2014, 17:37:14
    #14
    TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar insan yürüyor gerçekçi olmuyor, tek pankart tükaka ediyor olayı.
    Bizim bizden başka dostumuz yok kardeşim. bu böyle olmuştur hep.

    o 60 binin içinde 1 olmaktan gurur duyuyorum.

    Hedef İstanbul'da İSYAN!
  • 02-02-2014, 17:38:56
    #15
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O hakkımı yiyen şeyimi yesin olayı Gezi Parkı olaylarından araklama. Keşke biraz GERÇEKÇİ olsalarmış..

    şu trabzonlular hani gezi parkı olaylarında gözi çıkarılan çocuklar için ses etmeyen, hani şu trabzonlular gezi parkı için bırak eylemi bir basın açıklaması yapmaya çalışan atatürkçü düşünce derneği üyelerini döven hani şu milliyetçi trabzonlularmı haktan hukuktan bahsediyor acebaaaaaaaa?

    kent meydanında basın açıklaması yapan atatürkçü düşünce derneği dayak yerken nerdeydiniz trabzonlular şimdi bir kıytırık kupa için mi isyan başlatıyorsunuz?

    yerim öyle isyanı.
  • 02-02-2014, 17:42:13
    #16
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu trabzonlular hani gezi parkı olaylarında gözi çıkarılan çocuklar için ses etmeyen, hani şu trabzonlular gezi parkı için bırak eylemi bir basın açıklaması yapmaya çalışan atatürkçü düşünce derneği üyelerini döven hani şu milliyetçi trabzonlularmı haktan hukuktan bahsediyor acebaaaaaaaa?

    Trabzonlu* siyasete alet olmaz hocam. Böyle düşün bence.


    * Genel için konuşuyorum. özel yalakalar hariç
  • 02-02-2014, 17:48:43
    #17
    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trabzonlu* siyasete alet olmaz hocam. Böyle düşün bence.


    * Genel için konuşuyorum. özel yalakalar hariç
    hocam tabiki her trabzonluyu katmak yanlış ama şu isyan denilen şey nedir allah aşkına.

    sırf sizin içinde değil aziz yıldırım için sokaklara çıkanlarada aynı sözüm.

    bu insanlar gözü çıkarılan gençler. dayaktan bayıltılan 16 yaşındaki kızlar varken neredeydi bu insanlar.

    şimdi böyle trabzonlulara laf ettim diye elbet tüm trabzonlu arkadaşlar bana kızacaktır ağır sözlerde edecektir bende onlara çok kızdım bilgileri olsun.


    http://www.youtube.com/watch?v=TG9Bkdd02ng
  • 02-02-2014, 18:35:15
    #18
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tabiki her trabzonluyu katmak yanlış ama şu isyan denilen şey nedir allah aşkına.

    sırf sizin içinde değil aziz yıldırım için sokaklara çıkanlarada aynı sözüm.

    bu insanlar gözü çıkarılan gençler. dayaktan bayıltılan 16 yaşındaki kızlar varken neredeydi bu insanlar.

    şimdi böyle trabzonlulara laf ettim diye elbet tüm trabzonlu arkadaşlar bana kızacaktır ağır sözlerde edecektir bende onlara çok kızdım bilgileri olsun.


    http://www.youtube.com/watch?v=TG9Bkdd02ng
    Yoo kızmayacağım.Ağır sözler de söylemeyeceğim.

    Bir yandan siyasetten uzak durulması gerekir derken öte yandan siyasi bir olayı örnek göstermek çelişkinin kralıdır.

    Kaldı ki video'da kız çocuğuna yapılan bir şiddet görüntüsü göremedim.Korkudan fenalaşmış olabilir.Fenalaşma görüntüsü de göremedim

    Bölgenin insanını az çok bilen bilir.Video'da gözüken yer trabzon meydandır.Herhangi bir kız çocuğuna el kalksa meydan dayağı yer oturur aşağı.

    Burada görülmesi gereken tabloyu halen daha göremeyen daha doğrusu görmek istemeyenler konuyu oraya buraya çekmeye çalışıyor

    Zorunuza gidiyor gayet tabi anlıyorum.