Trabzonlu* siyasete alet olmaz hocam. Böyle düşün bence.
* Genel için konuşuyorum. özel yalakalar hariç
hocam tabiki her trabzonluyu katmak yanlış ama şu isyan denilen şey nedir allah aşkına.
sırf sizin içinde değil aziz yıldırım için sokaklara çıkanlarada aynı sözüm.
bu insanlar gözü çıkarılan gençler. dayaktan bayıltılan 16 yaşındaki kızlar varken neredeydi bu insanlar.
şimdi böyle trabzonlulara laf ettim diye elbet tüm trabzonlu arkadaşlar bana kızacaktır ağır sözlerde edecektir bende onlara çok kızdım bilgileri olsun.
http://www.youtube.com/watch?v=TG9Bkdd02ng