Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım karşılıklı laf dalaşı yapacak değilim ne senle ne bir başkasıyla yoksa bu konu uzar gider.
Söylediğiniz söz karşılık gerektiriyor.O zaman objektif yorum yazın.