• 25-01-2014, 14:37:31
    #1
    Polis
    Savcı
    Hakim
    Yargıtay
    Uefa Disiplin Kurulu
    Uefa Tahkim Kurulu
    Cas

    Onaylı 2010-2011 şampiyonluğu kupası için Trabzon Meydan'da 60.000 taraftar toplandı.Hak ve Adalet için yürüyorlar..

    Taraflı basın her zaman ki gibi uyuyor.




  • 25-01-2014, 17:52:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 25-01-2014, 17:58:33
    #3
    Şu an Trabzon'dayım, maçı izlemeye Şişman'a gitmeyi düşünüyordum. Vazgeçtim.
  • 25-01-2014, 19:04:05
    #4
    is siyasi boyuta gecti, bundan sonra bu tur protestolar bos iş. Su gercek ama o kupa artik yerinden ancak uefa talimati ile degistirilir (tabi demiroren baskan oldugu surece)

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 25-01-2014, 23:51:26
    #5
    TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayıp ya çocuğu alet etmeyin bari.
    Kulüüp başkanınız hem "Biz kupa peşinde değiliz." desin hem de "Kupa bizim olacak." desin. Hem karnım doysun hem pastam olsun yok ya
  • 27-01-2014, 19:48:00
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yarın bir gün Allah korusun Fb-Ts taraftarı arasında kavga çıkarsa tekrarlıyorum Allah korusun çıkmasını kesinlikle istemiyorum, bunun sorumlusu mafya varisi konuşmalarıyla Hacıosmanoğludur.Yazık birde ufacık çocuğu alet etmişler
  • 28-01-2014, 08:33:06
    #7
    Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın bir gün Allah korusun Fb-Ts taraftarı arasında kavga çıkarsa tekrarlıyorum Allah korusun çıkmasını kesinlikle istemiyorum, bunun sorumlusu mafya varisi konuşmalarıyla Hacıosmanoğludur.Yazık birde ufacık çocuğu alet etmişler
    tamam.
  • 28-01-2014, 14:23:56
    #8


    Doğduğum da babam fısıldamış sesini kulağıma misali ne güzel küçük yaştan itibaren hakkını kovalaması .
  • 01-02-2014, 21:37:22
    #9
    Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın bir gün Allah korusun Fb-Ts taraftarı arasında kavga çıkarsa tekrarlıyorum Allah korusun çıkmasını kesinlikle istemiyorum, bunun sorumlusu mafya varisi konuşmalarıyla Hacıosmanoğludur.Yazık birde ufacık çocuğu alet etmişler
    Tabi.Sen (aziz yıldırım) s.... böyle fenerbahçeyi deyip camiana köpek muamelesi yapacaksn, kendini diktatör ilan edeceksin, paralı köpekler tutup şakşakçılıkla şovmenliğe soyunacaksın, insanların hakkını çalacaksın, sonra sütten çıkmış ak kaşık.Oldu nerde kamera ?