TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayıp ya çocuğu alet etmeyin bari.
Kulüüp başkanınız hem "Biz kupa peşinde değiliz." desin hem de "Kupa bizim olacak." desin. Hem karnım doysun hem pastam olsun yok ya