arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O hakkımı yiyen şeyimi yesin olayı Gezi Parkı olaylarından araklama. Keşke biraz GERÇEKÇİ olsalarmış..

şu trabzonlular hani gezi parkı olaylarında gözi çıkarılan çocuklar için ses etmeyen, hani şu trabzonlular gezi parkı için bırak eylemi bir basın açıklaması yapmaya çalışan atatürkçü düşünce derneği üyelerini döven hani şu milliyetçi trabzonlularmı haktan hukuktan bahsediyor acebaaaaaaaa?

kent meydanında basın açıklaması yapan atatürkçü düşünce derneği dayak yerken nerdeydiniz trabzonlular şimdi bir kıytırık kupa için mi isyan başlatıyorsunuz?

yerim öyle isyanı.