geldiği takım iyi olsaydı belki birşeyler yapabilirdi. 30 senedir şampiyon olamayan takım bu gelince şampiyon olamaz. ama yinede kendini takımda öne atacaktır.
yav hehe gibi yorumlar yapıp kimse kalitesini düşürmesin.
Malouda TRABZONSPOR'da!
26
●1.329
- 17-07-2013, 00:19:13Arkadaş yeter uzatmayın bu tür şeyleri karşı takımı, taraftarlarını sevmiyorsan konusuna girme boşa tartışma çıkarma.MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2013, 00:24:14onlar girip feneri istediği gibi kötülüyorlar ben bir cümle kuruncamı tartışma çıkarmış oluyorum.GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
intikam ateşi ile kavruluyok saten
- 17-07-2013, 00:24:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 17-07-2013, 00:30:17uefa ya görede aynı neyin kafasını yaşıyon, tescilli 30 dan fazla senedir kupa yok. şampiyonluk yok.SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2013, 01:08:25Şikeyle şampiyon olacaksak sizin gibi hiç olmayalım zaten istemez bizim taraftar sizin bir kısım taraftar gibi geçinenler gibi midesiz değil bizim taraftarımız.MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam şike yaptığını kabul ediyor ama kupayı vermeyiz sıkıysa alın diyor kasjdajjka - 17-07-2013, 03:17:42Abi başkan değilde sanki emlakçı evi vermiş hayırlı uğurlu olsun der gibimre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hayırlı olsun, tecrübeli bir oyuncu inşallah trabzona güzel bir futbol seyrettirir.
