• 17-07-2013, 00:16:06
    #19
    geldiği takım iyi olsaydı belki birşeyler yapabilirdi. 30 senedir şampiyon olamayan takım bu gelince şampiyon olamaz. ama yinede kendini takımda öne atacaktır.

    yav hehe gibi yorumlar yapıp kimse kalitesini düşürmesin.
  • 17-07-2013, 00:19:13
    #20
    MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geldiği takım iyi olsaydı belki birşeyler yapabilirdi. 30 senedir şampiyon olamayan takım bu gelince şampiyon olamaz. ama yinede kendini takımda öne atacaktır.

    yav hehe gibi yorumlar yapıp kimse kalitesini düşürmesin.
    Arkadaş yeter uzatmayın bu tür şeyleri karşı takımı, taraftarlarını sevmiyorsan konusuna girme boşa tartışma çıkarma.
  • 17-07-2013, 00:24:14
    #21
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş yeter uzatmayın bu tür şeyleri karşı takımı, taraftarlarını sevmiyorsan konusuna girme boşa tartışma çıkarma.
    onlar girip feneri istediği gibi kötülüyorlar ben bir cümle kuruncamı tartışma çıkarmış oluyorum.
    intikam ateşi ile kavruluyok saten
  • 17-07-2013, 00:24:57
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geldiği takım iyi olsaydı belki birşeyler yapabilirdi. 30 senedir şampiyon olamayan takım bu gelince şampiyon olamaz. ama yinede kendini takımda öne atacaktır.

    yav hehe gibi yorumlar yapıp kimse kalitesini düşürmesin.
    He he 30 senedir şampiyon olamadık

    Uefa.com
  • 17-07-2013, 00:30:17
    #23
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He he 30 senedir şampiyon olamadık

    Uefa.com
    uefa ya görede aynı neyin kafasını yaşıyon, tescilli 30 dan fazla senedir kupa yok. şampiyonluk yok.
  • 17-07-2013, 01:08:25
    #24
    MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uefa ya görede aynı neyin kafasını yaşıyon, tescilli 30 dan fazla senedir kupa yok. şampiyonluk yok.
    Şikeyle şampiyon olacaksak sizin gibi hiç olmayalım zaten istemez bizim taraftar sizin bir kısım taraftar gibi geçinenler gibi midesiz değil bizim taraftarımız.

    Adam şike yaptığını kabul ediyor ama kupayı vermeyiz sıkıysa alın diyor kasjdajjka
  • 17-07-2013, 03:17:42
    #25
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baskanimizin yine keyfi yerinde : D

    Abi başkan değilde sanki emlakçı evi vermiş hayırlı uğurlu olsun der gibi
    Hayırlı olsun, tecrübeli bir oyuncu inşallah trabzona güzel bir futbol seyrettirir.
  • 17-07-2013, 08:17:57
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 17-07-2013, 08:31:44
    #27
    Kesin ilk röpörtajında Drogba ile konuştum çok olumlu şeyler söyledi der