MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uefa ya görede aynı neyin kafasını yaşıyon, tescilli 30 dan fazla senedir kupa yok. şampiyonluk yok.
Şikeyle şampiyon olacaksak sizin gibi hiç olmayalım zaten istemez bizim taraftar sizin bir kısım taraftar gibi geçinenler gibi midesiz değil bizim taraftarımız.

Adam şike yaptığını kabul ediyor ama kupayı vermeyiz sıkıysa alın diyor kasjdajjka