geldiği takım iyi olsaydı belki birşeyler yapabilirdi. 30 senedir şampiyon olamayan takım bu gelince şampiyon olamaz. ama yinede kendini takımda öne atacaktır.

yav hehe gibi yorumlar yapıp kimse kalitesini düşürmesin.