geldiği takım iyi olsaydı belki birşeyler yapabilirdi. 30 senedir şampiyon olamayan takım bu gelince şampiyon olamaz. ama yinede kendini takımda öne atacaktır.
yav hehe gibi yorumlar yapıp kimse kalitesini düşürmesin.
Arkadaş yeter uzatmayın bu tür şeyleri karşı takımı, taraftarlarını sevmiyorsan konusuna girme boşa tartışma çıkarma.