mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baskanimizin yine keyfi yerinde : D

Abi başkan değilde sanki emlakçı evi vermiş hayırlı uğurlu olsun der gibi
Hayırlı olsun, tecrübeli bir oyuncu inşallah trabzona güzel bir futbol seyrettirir.