• 17-06-2013, 20:43:34
    #10
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 yabancımız oldu krasic ve yobo gidecek (krasicin futbol kariyerini bitirdik yazıklar olsun bize kimse bana oynattılar oynamadı demesin bir futbolcu ağır sakatlıktan çıktıktan sonra en az 10 maçlık bir tempo tutmalı)

    Yeni sezonda 13 tane orta saha oyuncusu oldu ALLAH yeni direktöre (Ersun Yanal'a) yardımcı olsun.

    Böylece takımımız yine oturmayacak şampiyon yine bir başka takım olacak FENERBAHÇE'mizin tek eksiği atak oyunu bunuda Ersun hoca rahatça oturtturur Eskişehirspor'da olduğu gibi.
    Meireles,Cristian,Holmen,Emre,Alper,Salih,Topal,Se zer,Topuz,Selçuk.. Sadece Topuz'un kanat tecrübesi var..10 orta saha merkez oyuncusu...

    Burdan cristianla,sezer gider.

    Emrenin oynayacağı maç sayısı 20-25 arası. Selçuk,salih alternatif
  • 17-06-2013, 21:24:42
    #11


    böyle oynarız artık Bu transferin tek olumlu yanı cristian'ın gidecek olması gibi gözüküyor. Cristian yedekliği problem edecek bir adamdı en azından holmen öyle değil.
  • 17-06-2013, 22:05:20
    #12
    antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    böyle oynarız artık Bu transferin tek olumlu yanı cristian'ın gidecek olması gibi gözüküyor. Cristian yedekliği problem edecek bir adamdı en azından holmen öyle değil.
    yedek kadro mu
    sow webo kadlec gökhan cardozo yok

    istanbuldaki feneriumlar fenerin orta saha oyuncularını eksiksiz ve takılmadan sayana mikasa top veriyomuş doğru mu yönetim alex in boşluğunu kimle gidereceğini şaşırdı 10 undan 1 i o boşluğu illaki doldurur mantığıyla mı aldık bunları hepsini
  • 17-06-2013, 22:28:39
    #13
    Beyler okadar orta saha fazla dıyorsunuz da Benfica maçında orta sahada oynatacak adam kalmamıştı sakat ve cezalıdan hatırlarsanız. Yani Orta saha bence en önemli yerlerden biri ve orada diğer bölgelerden daha fazla oyuncu olması normal. Ama gereksizleri bence de göndermek lazım.
  • 17-06-2013, 22:39:26
    #14
    yeni taktik 1 - 10
  • 17-06-2013, 22:58:26
    #15
    3ü yedek durur 3 ü as oynar 3 de sansına küser ( sezer, selçuk, cristian )
  • 18-06-2013, 00:57:09
    #16
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    semih artik teknik direktorluge terfi eder heralde bi orasi eksik suan
  • 18-06-2013, 05:57:47
    #17
    orta saha bir oyunun bel kemiğidir eğer bir maçta orta saha düşerse maç gider bunun örneklerini daha önce binlerce kez izledik bu kadar alternatif futbolcunun transfer edilmesi geçen sezon olduğu gibi 3 kulvarda mücadele prensibi altında yapılıyor yine geçen sezon 60 küsür maç oynadık emre sakatlandı cezalılar vardı orta sahada adam yoktu. şuan mevcut kadrodan gidenlerde olabilir böylede kalabilir holmen'nin bonservisi elindeydi zaten büyük paralar verilmedi. 296 maç 54 gol bir orta saha futbolcusu için fena değil yararlı olur mu olmaz mı zaman göstericek fakat bu kadar çok alternatifin olması hem gelicek t.d için hemde forma mücadelesi için hep fenerbahçe için + bir faktör olucaktır bunu kimse göz ardı etmesin sonuçta bu futbolcular maç başı da para alıyorlar para almak için oynamaları gerekicek oynamak için çalışmak gerekicek onun için hep forma rekabeti olur buda iyi olur
  • 18-06-2013, 19:08:52
    #18
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orta saha bir oyunun bel kemiğidir eğer bir maçta orta saha düşerse maç gider bunun örneklerini daha önce binlerce kez izledik bu kadar alternatif futbolcunun transfer edilmesi geçen sezon olduğu gibi 3 kulvarda mücadele prensibi altında yapılıyor yine geçen sezon 60 küsür maç oynadık emre sakatlandı cezalılar vardı orta sahada adam yoktu. şuan mevcut kadrodan gidenlerde olabilir böylede kalabilir holmen'nin bonservisi elindeydi zaten büyük paralar verilmedi. 296 maç 54 gol bir orta saha futbolcusu için fena değil yararlı olur mu olmaz mı zaman göstericek fakat bu kadar çok alternatifin olması hem gelicek t.d için hemde forma mücadelesi için hep fenerbahçe için + bir faktör olucaktır bunu kimse göz ardı etmesin sonuçta bu futbolcular maç başı da para alıyorlar para almak için oynamaları gerekicek oynamak için çalışmak gerekicek onun için hep forma rekabeti olur buda iyi olur
    6+0+4 kuralında bu yabancılar yedek beklemez.