• 17-06-2013, 19:48:42
    #1
    SON DAKİKA: Fenerbahçe, İstanbul BŞB'den Holmen ile prensip anlaşmasına varıldığını ve yarın sağlık kontrolünün ardından sözleşme imzalanacağını açıkladı.



    Kaynak ntvspor


    begendiğim bir oyuncuydu beşiktaşa gitmesini beklerken fenere gitti hayırlı olsun
  • 17-06-2013, 20:12:39
    #2
    Kaç yabancımız oldu acaba? insallah bu bızı sıkıntıya düşürmez.
  • 17-06-2013, 20:16:38
    #3
    forvete yerli birini almayak cardozo olmak zorunda değil ama o düzeyde biri lazım + serdar taşçı // kim gidecek?

    + holmen beğendiğim biri daha bugun gollerini izlemiştim keşke alsak demiştim keşke messiyi dileseydim.

    Pierre Webo, Moussa Sow, Milos Krasic, Michal Kadlec, Bruno Alves, Joseph Yobo, Dirk Kuyt, Raul Meireles, Baroni, Stoch (10 yabancı)
  • 17-06-2013, 20:18:58
    #4
    sanırım 11 oldu holmen ile bazıları kiralanır bazıları satılır ancak maaşları büyük sorun olacaktır görüşmelerde
  • 17-06-2013, 20:19:13
    #5
    Holmen i hiç ızlemedım ben ıyıdır ınsallah gercekten.
  • 17-06-2013, 20:26:30
    #6
    NTV SPOR FENERBAHÇE MUHABİRİ Aykut Yıldırım;Fenerbahçe Samuel Holmen ile anlaştığında Aykut Kocaman teknik direktördü ve daha Alper Potuk transfer olmamıştı.. Resmi açıklama bugün oldu.

    Bende olmaz diyordum fakat,olmasına da bir yandan sevindim. Böylelikle Baroniye %100 yol gözüktü.
  • 17-06-2013, 20:26:49
    #7
    bonservisi elindeymiş o yüzden pek sorun yok
  • 17-06-2013, 20:28:51
    #8
    MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bonservisi elindeymiş o yüzden pek sorun yok
    İlginç. Bizimkiler bonservisi elinde futbolcu almazdı hiç Başkaları da hiç kaçırmaz dı hayırlısı bakalım.
  • 17-06-2013, 20:35:44
    #9
    11 yabancımız oldu krasic ve yobo gidecek (krasicin futbol kariyerini bitirdik yazıklar olsun bize kimse bana oynattılar oynamadı demesin bir futbolcu ağır sakatlıktan çıktıktan sonra en az 10 maçlık bir tempo tutmalı)

    Yeni sezonda 13 tane orta saha oyuncusu oldu ALLAH yeni direktöre (Ersun Yanal'a) yardımcı olsun.

    Böylece takımımız yine oturmayacak şampiyon yine bir başka takım olacak FENERBAHÇE'mizin tek eksiği atak oyunu bunuda Ersun hoca rahatça oturtturur Eskişehirspor'da olduğu gibi.