MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bonservisi elindeymiş o yüzden pek sorun yok
İlginç. Bizimkiler bonservisi elinde futbolcu almazdı hiç Başkaları da hiç kaçırmaz dı hayırlısı bakalım.