orta saha bir oyunun bel kemiğidir eğer bir maçta orta saha düşerse maç gider bunun örneklerini daha önce binlerce kez izledik bu kadar alternatif futbolcunun transfer edilmesi geçen sezon olduğu gibi 3 kulvarda mücadele prensibi altında yapılıyor yine geçen sezon 60 küsür maç oynadık emre sakatlandı cezalılar vardı orta sahada adam yoktu. şuan mevcut kadrodan gidenlerde olabilir böylede kalabilir holmen'nin bonservisi elindeydi zaten büyük paralar verilmedi. 296 maç 54 gol bir orta saha futbolcusu için fena değil yararlı olur mu olmaz mı zaman göstericek fakat bu kadar çok alternatifin olması hem gelicek t.d için hemde forma mücadelesi için hep fenerbahçe için + bir faktör olucaktır bunu kimse göz ardı etmesin sonuçta bu futbolcular maç başı da para alıyorlar para almak için oynamaları gerekicek oynamak için çalışmak gerekicek onun için hep forma rekabeti olur buda iyi olur