Beyler okadar orta saha fazla dıyorsunuz da Benfica maçında orta sahada oynatacak adam kalmamıştı sakat ve cezalıdan hatırlarsanız. Yani Orta saha bence en önemli yerlerden biri ve orada diğer bölgelerden daha fazla oyuncu olması normal. Ama gereksizleri bence de göndermek lazım.