antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


böyle oynarız artık Bu transferin tek olumlu yanı cristian'ın gidecek olması gibi gözüküyor. Cristian yedekliği problem edecek bir adamdı en azından holmen öyle değil.
yedek kadro mu
sow webo kadlec gökhan cardozo yok

istanbuldaki feneriumlar fenerin orta saha oyuncularını eksiksiz ve takılmadan sayana mikasa top veriyomuş doğru mu yönetim alex in boşluğunu kimle gidereceğini şaşırdı 10 undan 1 i o boşluğu illaki doldurur mantığıyla mı aldık bunları hepsini