• 05-05-2013, 22:05:15
    #10
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya yazılacak çok cevap varda neyse Haftaya karı-koca karşılaşıyor.
    Ya buraya yaz yazacaklarını ya da defolup git arkadaş, kirletmeyin birşeyide
  • 05-05-2013, 22:05:35
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala neyin vizyonundan bahsediyorsunuz hocam ya? Neyse sevinin siz Türkiye'deki tek SPOR kulübü FENERBAHÇE'DİR.
    Buda Aziz Yıldırım'ın en büyük bahanesidir işte, uyumaya devam.

    En çok futbola harcanır, en az başarı futboldadır. Ama kürekte falan her sene şampiyonuz..
  • 05-05-2013, 22:06:06
    #12
    Kurumsal PLUS
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler konuyu açan arkadaş Fenerli
    Bilginiz olsun
    Hangi takımı tuttuğunun bir önemi yok hocam. Yani kutlama başlığı böyle olmaz. Hala olmuş bitmiş neyini tartışıyoruz ki. Oldu bitti gitti, tartışmanın değil tebrik edip geçmenin zamanı.
  • 05-05-2013, 22:07:54
    #13
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala neyin vizyonundan bahsediyorsunuz hocam ya? Neyse sevinin siz Türkiye'deki tek SPOR kulübü FENERBAHÇE'DİR.
    Hayal dünyasında yaşamayı bırakın.

    Konu kitlensin bence. R10' da adam akıllı tebrik etmeyi bilecek kimsede yok sevinecek kimsede.
  • 05-05-2013, 22:11:37
    #15
    Allah Şampiyonluklarımızı DAİM etsin !..

    Yakışır ASLANIM'a

    Amin.
  • 05-05-2013, 22:12:18
    #16
    iki takıma da sempatim yok ama iyi olan kazandı gayet sağlıklı bir şampiyonluk şereflisi şerefsizi yok bu işin
  • 05-05-2013, 22:14:09
    #17
    Takımı şampiyon olmuş adam hala FENERBAHÇE derdinde, sonra bu kategori de neden üye kalmıyor tabi kalmaz senin gibiler yüzünden resmen tahrik ediyorsun. Tebrik ederim Galatasarayı
  • 05-05-2013, 22:15:23
    #18
    Birileri kıskançlıktan çatlamış Ama objektif arkadaşlarda çıkıyor arada. Teşekkürler hocam.