utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler konuyu açan arkadaş Fenerli
Bilginiz olsun
Hangi takımı tuttuğunun bir önemi yok hocam. Yani kutlama başlığı böyle olmaz. Hala olmuş bitmiş neyini tartışıyoruz ki. Oldu bitti gitti, tartışmanın değil tebrik edip geçmenin zamanı.