Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala neyin vizyonundan bahsediyorsunuz hocam ya? Neyse sevinin siz Türkiye'deki tek SPOR kulübü FENERBAHÇE'DİR.
Hayal dünyasında yaşamayı bırakın.

Konu kitlensin bence. R10' da adam akıllı tebrik etmeyi bilecek kimsede yok sevinecek kimsede.