• 05-05-2013, 21:42:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bakıyorum da 'Şerefli ikincilik' falan yazanlar var orada burada. Galatasaray'ın bu sezon '********' olan yanı nedir anlamadım ? Adamlar 10 kere puan kaybetti, yakalayamadın.

    Her birinde rezil top oynadın. Gittin BJK'den 90+3'te yedin, Gençler'den 2, Karabük'ten 3 yedin. Sonra 'şerefli ikincilik'.

    Yok öyle bir dünya. Eğer Galatasaray'ın şampiyonluğuna laf edeceksen önce kendine soracaksın; 'Ben şampiyon olmak için ne yaptım ?'

    Tebrikler Galatasaray'a. Adamlar Drogba'yı alırken sen Webo ile yetinirsen böyle olur. Webo kötü topçudur demiyorum ama arada vizyon farkı var.
  • 05-05-2013, 21:52:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Takım tutmuyorum, tebrikler galatasaray.
  • 05-05-2013, 21:58:50
    #3
    Türkiyenin En büyüğü ' GALATASARAY '
  • 05-05-2013, 22:00:18
    #4
    Buraya yazılacak çok cevap varda neyse Haftaya karı-koca karşılaşıyor.
  • 05-05-2013, 22:01:39
    #5
    Kurumsal PLUS
    Tebrikler Galatasaray yazacaktım. Bu başlığı görünce vazgeçtim. Ben en iyisi diğer arkadaşın açtığı başlıkla tebrik edeyim aklı selim olan galatasaraylı arkadaşları.
  • 05-05-2013, 22:02:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya yazılacak çok cevap varda neyse Haftaya karı-koca karşılaşıyor.
    Yazın tartışalım sabaha kadar ben hazırım.

    Sizin gibi düşünenler yüzünden bu takım bu hale geldi. Adamlar başarıdan başarıya koşsun, paranın dibine vursun siz 1 maça odaklanın.

    Vizyon farkı..
  • 05-05-2013, 22:03:05
    #7
    Tebrikler Galatasaray..
  • 05-05-2013, 22:03:44
    #8
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya yazılacak çok cevap varda neyse Haftaya karı-koca karşılaşıyor.
    TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler Galatasaray yazacaktım. Bu başlığı görünce vazgeçtim. Ben en iyisi diğer arkadaşın açtığı başlıkla tebrik edeyim aklı selim olan galatasaraylı arkadaşları.
    Beyler konuyu açan arkadaş Fenerli
    Bilginiz olsun
  • 05-05-2013, 22:03:58
    #9
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazın tartışalım sabaha kadar ben hazırım.

    Sizin gibi düşünenler yüzünden bu takım bu hale geldi. Adamlar başarıdan başarıya koşsun, paranın dibine vursun siz 1 maça odaklanın.

    Vizyon farkı..
    Hala neyin vizyonundan bahsediyorsunuz hocam ya? Neyse sevinin siz Türkiye'deki tek SPOR kulübü FENERBAHÇE'DİR.