Bakıyorum da 'Şerefli ikincilik' falan yazanlar var orada burada. Galatasaray'ın bu sezon '********' olan yanı nedir anlamadım ? Adamlar 10 kere puan kaybetti, yakalayamadın.

Her birinde rezil top oynadın. Gittin BJK'den 90+3'te yedin, Gençler'den 2, Karabük'ten 3 yedin. Sonra 'şerefli ikincilik'.

Yok öyle bir dünya. Eğer Galatasaray'ın şampiyonluğuna laf edeceksen önce kendine soracaksın; 'Ben şampiyon olmak için ne yaptım ?'

Tebrikler Galatasaray'a. Adamlar Drogba'yı alırken sen Webo ile yetinirsen böyle olur. Webo kötü topçudur demiyorum ama arada vizyon farkı var.