Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala neyin vizyonundan bahsediyorsunuz hocam ya? Neyse sevinin siz Türkiye'deki tek SPOR kulübü FENERBAHÇE'DİR.
Buda Aziz Yıldırım'ın en büyük bahanesidir işte, uyumaya devam.

En çok futbola harcanır, en az başarı futboldadır. Ama kürekte falan her sene şampiyonuz..