Hala neyin vizyonundan bahsediyorsunuz hocam ya? Neyse sevinin siz

Türkiye'deki tek
SPOR kulübü FENERBAHÇE'DİR.
Buda Aziz Yıldırım'ın en büyük bahanesidir işte, uyumaya devam.
En çok futbola harcanır, en az başarı futboldadır. Ama kürekte falan her sene şampiyonuz..