• 23-06-2026, 01:52:02
    #10
    _PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç farketmez hatat uzak masaüstünüze bile kurabilirsiniz. Opencode çok hafif (OopenCode PR ekibi bu kadar parlatamazdı olayı eheh )

    Yaş 40 ı geçince gözler karanlıklarda seçemiyor, iyi çalışmalar dilerim.
    Çok teşekkür ederim hocam. size de iyi çalışmalar ve bol kazançlar
  • 23-06-2026, 02:20:54
    #11
    zentio.dev forumun en stabil ve en uygun fiyatlara yüksek limitler veren API sağlayıcısıyız. kurulum konusundada %100 yardım edip yapay zeka ile ilgili ne yapmak istiyorsanız set-up'ınızı hazırlıyoruz.
    Claude Opus 4.8, GPT-5.5 fark etmeksizin istediğiniz modeli kullanabilirsiniz. Ayrıca, Codex&Claude Desktop&Claude CLI&VSCode her araç ile uyumlu.
    isterseniz VSCode için "zentio.dev" kendi eklentisinide kullanabilirsiniz.

    konuyuda alta bırakıyorum, saygılar.
    https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...de-cursor.html

    Whatsapp;
    https://wa.me/31687609224
  • 23-06-2026, 02:49:54
    #12
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    _PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim, şöyle ben 4.5 aydır kullanıyorum Google Ultra plaını proya düşürdüm Codex aboneliğimi iptal ettim, Opencode Go ve Aylık 10 doalrlık Deepseek apisi satın alıyorum 20 dolara toplamda diğerleri ile 300 dolara çıkan maliyetlerimi çözüyorum. Ve şunu söyleyeyim, Deepseek flash ve Deepseek pro modeli akılalmaz işler yapıyor Opencode skillerini de kurmayı unutmayın derim.

    Bende yüklü olanlar :



    Ha bu arada isterseniz açık renk tema desteği yok maalesef onun içinde bir github repom var

    https://github.com/fatihtoprakk/opencode-light-themes Bununda ortalam günlük 80-100 kişi. indirmesi var, açık tema seviyorsanız VS code ve popüler açık temaları extraxt edip az değişirip repoda topladım. Alışın opencode'a diğerleirnin tamamından vazgeçeceksiniz.
    vds'e kurdum tarayıcı üzerinden kullanıyorum aşırı iyi tavsiye ederim kullanıcaklara
  • 23-06-2026, 05:03:40
    #13
    _PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç farketmez hatat uzak masaüstünüze bile kurabilirsiniz. Opencode çok hafif (OopenCode PR ekibi bu kadar parlatamazdı olayı eheh )

    Yaş 40 ı geçince gözler karanlıklarda seçemiyor, iyi çalışmalar dilerim.

    Hocam çok sağolun şuan da deniyorum ve sunucuya kurup, bilgisayarla köprü yaparak webden bağladım. Şuan da gayet güzel ve limiti düşük gidiyor
  • 23-06-2026, 17:02:24
    #14
    Vexo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok sağolun şuan da deniyorum ve sunucuya kurup, bilgisayarla köprü yaparak webden bağladım. Şuan da gayet güzel ve limiti düşük gidiyor
    Rica ederim güle güle kullanın.
  • 23-06-2026, 17:03:09
    #15
    Hocam business kullandıkça öde alırsın limite takılmazsın.
  • 23-06-2026, 20:53:30
    #16
    sunucu ya nasıl kuruyorsunuz ? biraz bilgi verseniz de biz de kurup kullansak sürekli pc den çalışmak sıkıcı geliyor dışarı çıkamıyorum

    ofis ile ev arasındaki senkronize yi nasıl sağlıyorsunuz ?
  • Dün, 17:55:07
    #17
    İbrahim Ataysın adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vds'e kurdum tarayıcı üzerinden kullanıyorum aşırı iyi tavsiye ederim kullanıcaklara
    Nasıl kuruluyor nasıl satın alıyorsunuz vs bilgi verseniz bende alacağım da mobil den giriyorum satın alma yerini vs göremedim kurulum nasıl yapılıyor