sunucu ya nasıl kuruyorsunuz ? biraz bilgi verseniz de biz de kurup kullansak sürekli pc den çalışmak sıkıcı geliyor dışarı çıkamıyorum

ofis ile ev arasındaki senkronize yi nasıl sağlıyorsunuz ?