_PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç farketmez hatat uzak masaüstünüze bile kurabilirsiniz. Opencode çok hafif (OopenCode PR ekibi bu kadar parlatamazdı olayı eheh )

Yaş 40 ı geçince gözler karanlıklarda seçemiyor, iyi çalışmalar dilerim.

Hocam çok sağolun şuan da deniyorum ve sunucuya kurup, bilgisayarla köprü yaparak webden bağladım. Şuan da gayet güzel ve limiti düşük gidiyor