• 23-06-2026, 01:28:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben çok fazla vibe coding yapıyorum.
    Chatgpt codex kullanıyorum fakat limite takılıyorum sürekli.
    Kendi bilgisayarımda codex ile sunucudaki codex'i eşleştirerek yapıyorum.
    Sorum şu limite takılmayacağım aynı bu şekilde uzak sunucudan vibe coding yapabileceğim bir yol var mı ?
  • 23-06-2026, 01:30:43
    #2
    Vexo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ben çok fazla vibe coding yapıyorum.
    Chatgpt codex kullanıyorum fakat limite takılıyorum sürekli.
    Kendi bilgisayarımda codex ile sunucudaki codex'i eşleştirerek yapıyorum.
    Sorum şu limite takılmayacağım aynı bu şekilde uzak sunucudan vibe coding yapabileceğim bir yol var mı ?
    kanka vibe coding süreçlerinde limite takılmamak için en sağlam yol kendi modelini çalıştırmaktan geçiyor eğer donanımın müsaitse veya güçlü bir GPU kiralamışsan Ollama veya LM Studio kullanarak Llama 3 veya DeepSeek Coder gibi modelleri yerelinde kurup VS Code üzerinde Continue eklentisiyle kendi sunucuna bağlayabilirsin böylece tamamen sınırsız ve offline bir coding deneyimi yaşarsın üstelik API ücreti ödemeden kendi sunucundaki modelle istediğin kadar token harcayabilirsin bulut tarafında limitlerden kurtulmanın tek yolu API ile değil kendi modelinle bu işi döndürmek hocam bir araştır istersen çok rahatlatacaktır seni
  • 23-06-2026, 01:33:18
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Opencode GO planı kullanım limitleri :


    opencode go planı ile gelen modelleri fazlası ile sizi tatmin edecektir. DeepSeek modeli ile inanılmaz şeyler yapabilirsiniz, hatat referanslı üyelik olursa da bana da 5$ kazandırmış olursunuz



    https://opencode.ai/go?ref=4AAB3CWZ30
  • 23-06-2026, 01:34:55
    #4
    Hocam laptop kullanıyorum özellikleri şunlar :


    i5 12450HX
    24GB
    RTX4050
  • 23-06-2026, 01:37:27
    #5
    24vCPU, 120GB RAM, 600GB NVME
    amsterdam, nl hangi model calistirabilirim?
  • 23-06-2026, 01:40:10
    #6
    _PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opencode GO planı kullanım limitleri :


    opencode go planı ile gelen modelleri fazlası ile sizi tatmin edecektir. DeepSeek modeli ile inanılmaz şeyler yapabilirsiniz, hatat referanslı üyelik olursa da bana da 5$ kazandırmış olursunuz



    https://opencode.ai/go?ref=4AAB3CWZ30
    Hocam ref'den üye olup deneyeyim umarım tatmin eder.
  • 23-06-2026, 01:43:31
    #7
    Vexo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ref'den üye olup deneyeyim umarım tatmin eder.
    Çok teşekkür ederim, şöyle ben 4.5 aydır kullanıyorum Google Ultra plaını proya düşürdüm Codex aboneliğimi iptal ettim, Opencode Go ve Aylık 10 doalrlık Deepseek apisi satın alıyorum 20 dolara toplamda diğerleri ile 300 dolara çıkan maliyetlerimi çözüyorum. Ve şunu söyleyeyim, Deepseek flash ve Deepseek pro modeli akılalmaz işler yapıyor Opencode skillerini de kurmayı unutmayın derim.

    Bende yüklü olanlar :



    Ha bu arada isterseniz açık renk tema desteği yok maalesef onun içinde bir github repom var

    https://github.com/fatihtoprakk/opencode-light-themes Bununda ortalam günlük 80-100 kişi. indirmesi var, açık tema seviyorsanız VS code ve popüler açık temaları extraxt edip az değişirip repoda topladım. Alışın opencode'a diğerleirnin tamamından vazgeçeceksiniz.
  • 23-06-2026, 01:46:10
    #8
    Tamamdır hocam. benim çalışma şu şekilde Evde kendi laptobumdan uzak sunucuya bağlanıp oradan senkronize şekilde kodlama yapıyorum.
    Umarım dediğiniz gibi tatmin eder. sağolun hocam. koyu tema hayranıyım
  • 23-06-2026, 01:50:05
    #9
    Vexo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır hocam. benim çalışma şu şekilde Evde kendi laptobumdan uzak sunucuya bağlanıp oradan senkronize şekilde kodlama yapıyorum.
    Umarım dediğiniz gibi tatmin eder. sağolun hocam. koyu tema hayranıyım
    Hiç farketmez hatat uzak masaüstünüze bile kurabilirsiniz. Opencode çok hafif (OopenCode PR ekibi bu kadar parlatamazdı olayı eheh )

    Yaş 40 ı geçince gözler karanlıklarda seçemiyor, iyi çalışmalar dilerim.