Tamamdır hocam. benim çalışma şu şekilde Evde kendi laptobumdan uzak sunucuya bağlanıp oradan senkronize şekilde kodlama yapıyorum.
Umarım dediğiniz gibi tatmin eder. sağolun hocam. koyu tema hayranıyım