Vexo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamdır hocam. benim çalışma şu şekilde Evde kendi laptobumdan uzak sunucuya bağlanıp oradan senkronize şekilde kodlama yapıyorum.
Umarım dediğiniz gibi tatmin eder. sağolun hocam. koyu tema hayranıyım
Hiç farketmez hatat uzak masaüstünüze bile kurabilirsiniz. Opencode çok hafif (OopenCode PR ekibi bu kadar parlatamazdı olayı eheh )

Yaş 40 ı geçince gözler karanlıklarda seçemiyor, iyi çalışmalar dilerim.