• 18-06-2026, 12:27:35
    #1
    Applyze Limited
    Merhabalar
    10 yıl vadeli bir hisse senedi portföyü oluşturuyorum Aylık düzenli alım yapmayı planlıyorum.
    Uzun vadede güvendiğiniz hisseler hangileri? Mümkünse hisse ismiyle birlikte kısa bir açıklama da yazabilir misiniz? (Büyüme potansiyeli, temettü, sektör liderliği vb.)
    Yatırım tavsiyesi olarak değil kişisel görüş ve tecrübelerinizi merak ediyorum.
    Teşekkürler.
  • 18-06-2026, 12:29:29
    #2
    AI işçisi
    tr mi yapancı mı lazm
  • 18-06-2026, 12:31:20
    #3
    ben protföyümü sana atayım onlardan uzak dur onlar hariç hangisini alırsan al kazanırsın 30 a yakın hisse var portöyümde 3 yıldı hepsi zarar enflasyonun altında kazandırdı hepsi

    ben ne yaparsam tersini yap

    bitek odine teknolojiden %5000 kar sağladım onada çok az para yatırmıştım

  • 18-06-2026, 12:31:54
    #4
    Yatırım tavsiyesi vermek suçtur. Böyle bir şeyi yatırım danışmanın veya portföy yöneticin varsa onunla irtibat sağlamanı tavsiye ederim.
  • 18-06-2026, 12:32:02
    #5
    Applyze Limited
    Chakallstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tr mi yapancı mı lazm
    farketmiyor hocam önerilere acığım iki türlüde
  • 18-06-2026, 12:33:03
    #6
    R10 Sigortacısı
    Şahsi düşüncem hisse alım bölümünden öneri sırasına göre
    1 - Opt25
    2 - Optgy
    3 - Apmdl

    Fon bölümünden ise öneri sırasına göre
    1- Pbr
    2- Tly
    3 - Dfı

    Almanız. Bu sayedeuzman desteği ile bir yatırım yapmış olursunuz.

    Ayrıca bu kadar uzun bir dönem yatırım düşünüyorsanız BES açıp yüzde 100 MZP de alabilirsiniz.

    Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 18-06-2026, 12:34:05
    #7
    RamazanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben protföyümü sana atayım onlardan uzak dur onlar hariç hangisini alırsan al kazanırsın 30 a yakın hisse var portöyümde 3 yıldı hepsi zarar enflasyonun altında kazandırdı hepsi

    ben ne yaparsam tersini yap


    benimle aynı düşüncelere sahip birini görmek çok güzel

    tam yükselir gibi oluyor zarar bitti aldığım fiyata satayım diyorum hoop iran savaştı, yine bekliyoruz tam maliyete geliyor hoop iran barıştı yine düş, tr deki olayları saymıyorum daha
  • 18-06-2026, 12:39:44
    #8
    TR piyasalarındakilerin yüzde 99'u çakal hırsız firmalardır. Firma kâr yazsa bile aşağı doğru itebiliyorlar. Türk borsalardan uzak durun lütfen yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte. Sizin için hiç iyi olmaz. Fon düşünebilirsiniz yabancı olursa hele 10 senede ciddi manada katkı sağlayacağını düşünüyorum.
  • 18-06-2026, 13:17:16
    #9
    Gram Altın ve Gümüş Alın. Borsaya Girmeyin hele ki Türkiye Borsasına Hiç girmeyin ) Alakasız bir savaş çıkıyor, savaşı başlatanın borsası artıda iken Türkiye borsası taban serisi yiyiyor Örnek İsrail İran